Annonser





Mer inspiration

Veckobrev

Föredrag

Produkter

Mötesplatsen

Sök i bloggen

tisdag 2 mars 2010

SISU, eller skit in skit ut!

Vilken underbar morgonpromenad jag hade imorse! Sju hundar kopplade, pigga och glada för att vara igång igen. (Det var två och en halv vecka sedan vi gjorde vår härliga morgonpromenad....). Tillbaka i goda vanor igen. Jo, har du haft den goda vanan förut går det snabbare att komma tillbaka, eller hur? Framförallt när du känner hur gått det är, kanske inte före, men EFTER!

Och när jag närmade mig hemma igen efter ca 50 minuter var månen på väg att lägga sig. Underbart stor, orange och kärleksfull (om man nu kan säga så om en måne...). När jag kom ut med kameran några minuter senare hade han gått och lagt sig. Jag fick ändå möjlighet att "ladda in" den härliga synen i mitt minne.

Vad laddar du in? 
Inom datavärlden pratar man om SISU - skit in, skit ut...

Och våra grannar i öster har sin SISU (kampvilja, uthållighet, aldrig ge upp).
Vilket vill du ha idag?



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails