Annonser





Mer inspiration

Veckobrev

Föredrag

Produkter

Mötesplatsen

Sök i bloggen

måndag 8 juni 2009

Varje dag ovan jord är en lycklig dag

En ny vecka. Och måndag morgon.
Sjunger du The Gräsänkling Blues:
"Det är månda´ morron och mitt huvud känns så tungt..."

Eller ser du på varje ny vecka som ett oskrivet blad och utbrister "Äntligen måndag!"

Eller som Björn Skifs sjunger (Måndag morgon)
"Måndag morgon, du e kvar här brevid mig, Måndag morgon, vackrare var gång jag ser dig, En helt ny dag, Bara du och jag, Ohh, Måndag morgon, du ligger här tätt tätt intill mig"

Varför inte utmana dig själv denna veckan och göra veckan till en kontrasternas vecka.

Vänd på det du ser? Byt perspektiv på det du hör? Och tänk om känslan du har betyder något annat?

Lär dig se kontrasterna.
Varje dag ovan jord är en lycklig dag.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails