Annonser





Mer inspiration

Veckobrev

Föredrag

Produkter

Mötesplatsen

Sök i bloggen

onsdag 23 juni 2010

The Secret to You...


Ditt "nya" liv startar - varje dag!
Se den underbara och upplyftande filmen:

"The secret to you."

"Idag är början på mitt nya liv.
Jag börjar om idag.
Allt gott kommer till mig idag.

Jag är tacksam för att leva.
Jag är skönheten omkring mig.
Jag lever med passion och syfte.

Jag tar mig tid att skratt och leka varje dag.
Jag är vaken, energisk och levande.
Jag fokuserar allt det goda i livet...
och är tacksam för dem.

Jag är i fred och frid med allt.
Jag känner kärlek, glädje och rikedom.
Jag är fri att vara mig själv.

Jag är magnifik i mänsklig form.
Jag är perfektionen i livet.

Jag är tacksam att vara...JAG.
Idag är den bästa dagen i mitt liv."

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails