Annonser





Mer inspiration

Veckobrev

Föredrag

Produkter

Mötesplatsen

Sök i bloggen

onsdag 28 juli 2010

Din perfekta dag!

När du får bestämma helt själv. När du kan drömma fullt ut. När du väljer vad och hur. Hur skulle din perfekta dag se ut?

Stanna upp ett ögonblick och fundera. När går du upp? Vad gör du före frukost? Vad äter du till frukost? Eller kanske inte. Vem är du tillsammans med? Vad gör du? Hur gör du dagen minnesvärd?
Helt enkelt hur ser
DIN PERFEKTA DAG ut?

Min perfekta dag skulle kunna vara likt följande:

Promenad med hundarna och en löprunda före frukost. Har då lyssnat på något lärande i lurarna och som jag gjort idag roats av ytterligare en sommarpratare när jag springer. Hämtar tidningen. Plockar vildhallon. Väcker sedan sonen och min fru. Idag är hon inte hemma dock. Så långt har jag kommit redan med min dag och klockan är bara strax efter nio. Underbart!
Hur skapar du en härlig kraftstund av din morgon?


Resten av dagen ska fyllas med fruktsalladfrukost med nyplockade hallon. Läsa morgontidningen. Köra Emil till en av sina många kompisar (dubbel glädje för mig). Handla färg och lite mat för att sedan komma hem och pyssla på gården. Måla lite staket, snickra lite. Packa några bokbeställningar. Käka en lätt lunch. Läsa lite. Kanske skriva ytterligare något blogginlägg. Och vad med är möjligt? Och dessutom skiner solen. Vilken perfekt dag det kommer vara...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails